בעת פתיחת עסק צריך הון ראשוני גדול על מנת לקיים את העסק בשנים הראשונות שלו. עסק ידוע כי בשלוש שנותיו הראשון לא מכניס, ושיש לשאוף להיות מאוזן תקציבית וזה נחשב למצב מעולה. אני לא מכלילה את העסקים שכן מצליחים בשלוש השנים הראשונות עי פשוט יש להם מוצר מנצח, שיווק חזק וביקוש אדיר בקרב קהל היעד שלהם.
כיום, בעידן הדיגיטלי, התווספו מספר דרכים לשיווק העסק בנוסף לדרכים הישנות. המהפכה הדיגיטלית ,שלאט לאט משתלת על חיינו לגמרי, פיתחה תחום חדש בשיווק ונקרא שיווק דיגיטלי. אך אל לנו לזלזל בדרכים המסורתיות משום שהן עדיין עובדות. המאמר יעסוק בדרכים לשווק את העסק כדי שהוא יכניס יותר ויהיה אפשר להחזיר הלוואות.
מהם הכלים החדשים לשיווק העסק?
תודות למגפת הקורונה המגזר העסקי נחשף לשיטות שיווק החדשות שהן בעצם שיווק דיגיטלי דרך הרשתות החברתיות וגוגל. בתי עסק החלו להבין כי אם הם לא שם, הם לא קיימים במדיה החברתית. חוסר הנוכחות עלול להביא לחשיפה מוגברת של המתחרים שלך כשלקוחות פונטציאלים יכלו להגיע וכך לסגור את ההלוואה שנלקחה.
שיווק דיגיטלי בעצם בנוי על קמפיינים ממונים ברשתות החברתיות, ולא חסר כאלו, ובגוגל. יש צורך בהקמת אתר אינטרנט על מנת לנתר את הנתונים ולמקסם את הקמפיינים מה שנקרא – מקסימום רווח במינימום השקעה כספית. לכל מערכת סט חוקים משלה.
במידה ואתם לא יודעים לשווק את עצמכם לבד, אתם יכולים לחפש סוכנות פרסום שתעשה את העבודה במקומכם. אם יש סבלנות, כסף וזמן קמפיינים ממונים מראים תוצאות נהדרות, תוך זמן קצר העסק יכול להתפוצץ ולהתמלא עד אפס מקום. כמובן, שזה יכול לעבוד גם לצד השני ולא להצליח, לכן בחירת סוכנות הפרסים הינה קריטית.
מהם הכלים הישנים לשיווק העסק?
השיטות הישנות מתאפיינות במיתוג פיזי של העסק. כלומר, יצירת שלטי ענק, שלטים קטנים, כרטיסי ביקור, לוגו שמודפס על דפנות הקירות של העסק. מיתוג על ידי מבצעים שהם הודפסו על שלטי קרטון ועוד. יצירת שילוט גדול או קטן יכול לתרום להחזרת הכסף של ההלוואה, איך? שאלה טובה!
התשובה היא דיי פשוטה, השילוט בדרך כלל מעוצב בצבעי הלוגו והוא מכיל מידע על העסק – המידע הוא מה אתם בוחרים, יכול להיות מידע כלל, מבצעים, הנחיות להגעה לבית העסק ועוד. כל המידע שאתם רואים בשלטים הורכב במיוחד על מנת למשוך את תשומת ליבם של הלקוחות. בדומה לקמפיינים ממונים כך גם ככל שהחשיפה לשלטים יותר גבוהה כך הסיכויים שיגיעו הרבה לקוחות גדל.
מה עדיף יותר לשימוש השיטות הישנות או החדשות?
בכל אחת משתי קבוצות שיטות הקידום לעסקים יש חסרונות ויתרונות כפי שכבר נכתב למעלה. השילוב האולטימטיבי הינו שימוש בשיטות ישנות לצד חדשות. אפשר להשתמש בשלטים שכבר הוכנו כמודעות לרשתות החברתיות על מנת שהן ישתלבו לאחד ויביאו לקוחות משני המקומות. שימוש בעיצוב זה יכול לחסוך כסף.
אם אתם מחפשים לא לחסוך ולהשקיע עד הסוף כדאי יהיה לכם לשלב את שתי שיטות הפרסום – הקמת אתר, עמודים עסקיים, שלטי חוצות, שלטי מבצעים, העברת כרטיסי ביקור או יצירת חבר מועדון כל אלו יוכלו לקדם את העסק שלכם ולהחזיר אט אט את ההלוואה שלקחתם. חשוב להבהיר שעליכם להיות סבלניים בשביל שזה יצליח, כי זה לא קורה ביום אחד!
אז כפי שהבנתם שילוב השיטות הישנות עדיף על בחירה באחת מהן. נוכחות דיגיטלית חשובה מאוד בימינו, אבל היא לא מבטלת את העבודה הפרונטלית שיש להכין ולתת לה מקום. את הצורך לדוגמה בשילוט לעסק הוסבר למעלה, אך זוהי הדוגמה הטובה ביותר לשילוב בין השיטות הישנות לחדשות.
איך שלטים עוזרים לשיווק העסק?
חברות מייצרות שילוטים לכל מיני סוגים עסקים לרבות חנויות, מסעדות, מבנים ציבוריים, מרכזים לוגיסטיים, בתי מלון, בתי ספר, מבני משרדים, שלטי חוצות ועוד. חשוב שהחברה ממנה אתם רוכשים את השלטים תהיה מקצועית, יעילה ועם שירות ללא פשרות. הידע, הניסיון ומגוון השירותים של החברה אורים לתת פתרונות ללקוחותינו בליווי והקמת מערכיי שילוט והכל תחת קורת גג אחת.